yeni oyun siteniz..
Umarım beğenirsiniz..
Ayrıca sitemi geliştirmek için asp den anlayan arkadaşlar arıyorum http://www.oyunbox.net
bence daha iyi bir script kullan (anladığım kadarıyla ücretsiz bir scripti editlemişin )
ben girdiğim flash oyun sitesinin göze hoş gelmesini isterim ,
bu konuda çok güzel php scriptler var
1. Özgün ol (kraloyun a benzemeyi değilde milletin sana benzemesini sağla)
2. Üstteki menü çok düzensiz gözüküyor. orayı biraz düzenle daha renkli ve hoş yapabilirsin
3. Site aşağı ve yana çok fazla kayıyor.
4. "Üye Girişi" ve "Editörün Seçimi" resimlerindeki yazı fontunu daha değişik bir font kullanabilirsin.