1. Özgün ol (kraloyun a benzemeyi değilde milletin sana benzemesini sağla)
2. Üstteki menü çok düzensiz gözüküyor. orayı biraz düzenle daha renkli ve hoş yapabilirsin
3. Site aşağı ve yana çok fazla kayıyor.
4. "Üye Girişi" ve "Editörün Seçimi" resimlerindeki yazı fontunu daha değişik bir font kullanabilirsin.
saygılarımla..