• 07-12-2012, 12:00:52
    #46
    Alıntı
    rel="external nofollow"
    yorum yapsam benim siteme bir fayda sağlamayacaktırki bu kod olduktan sonra.
  • 07-12-2012, 18:23:40
    #47
    Kobra_fighterTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum yapsam benim siteme bir fayda sağlamayacaktırki bu kod olduktan sonra.
    faydası mutlaka olur hocam.bizde nofollw yorumlarla pr 2 yaptık site 2 aylık sitedir.
    kimse size pr 2 ve üstü sitesine dofollow yorum yaptırmaz.gidin bakın onlar ya nofollow ya üyelikli yada site yazma bölümü olmayan şeklindedir.

    yine de siz bilirsiniz.

    Saygılar.
  • 07-12-2012, 21:00:12
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    babstir adıyla bir yorum yapılmıştır.
  • 07-12-2012, 21:02:53
    #49
    Ana Sayfada Reklam Eklentisi! konusuna berk ismiyle yorum yapıldı
  • 07-12-2012, 22:05:55
    #50
    Onaylanmıştır.
  • 07-12-2012, 23:09:45
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.mybbplus.pro/2012/temalar...ia-temasi.html bu konuya yorum yapılmıştır. onaylarsanız sevinirim.
  • 07-12-2012, 23:34:34
    #52
    http://www.mybbplus.pro/2012/mybb-ge...ml#comment-225 güvenlik kamerası ismi ile yorum yapıldı.
  • 07-12-2012, 23:55:58
    #53
    Yeniler onaylanmıştır.
    Sürekli takip edilmektedir.
  • 10-12-2012, 13:00:22
    #54
    kombi servisi ve vaillant kombi servisi adlarıyla yorum yolladım hocam onaylarsanız sevinirim.