yorum yapsam benim siteme bir fayda sağlamayacaktırki bu kod olduktan sonra.
faydası mutlaka olur hocam.bizde nofollw yorumlarla pr 2 yaptık site 2 aylık sitedir.
kimse size pr 2 ve üstü sitesine dofollow yorum yaptırmaz.gidin bakın onlar ya nofollow ya üyelikli yada site yazma bölümü olmayan şeklindedir.
yine de siz bilirsiniz.
Saygılar.