Merhaba arkadaşlar iki nedenden dolayı bu başlığı açtım. Nedelerden biri, kendi sitelerimizin neden kabul edilmediğini sorup öğrenmek için bir başlık açıp altında tartışalım istedim. Böylece daha derli toplu bir ortama sahip olacağız.
Diğer sebebim iste site. Hakkında. Acaba imzamda bulunan sitede ne gibi eksiklikler var. Herhangi bir editör arkadaş cevaplarsa sevinirim.