Teşekkürler hocam. Peki bu yetersiz içeriğin bir sınırı var mı? Daha önceden de böyle bir tembih olmuştu ama o zamanlar baya azdı hala geçememişim demek o sınırı. Çok teşekkürler tekrardan.