• 20-06-2013, 17:32:37
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Sitemi ekledim onay verirseniz sevinirim gibi mesajlar opdip için geçerli olacağını düşünmüyorum OPDIP'in işleyişi şu şekilde;

    Açık Dizin Projesi olarak geliştirilen Türkiyenin tek dzin projesinde kararları bir kişi vermiyor, gönüllü editörlerin destek olduğu bu projede her kategoriden sorumlu editorler ve üst editorler mevcut.

    İki aşamalı onay sistemiyle çalışan opdip de her editör opdip kriterlerine göre siteleri inceleyip değerlendiriyor.

    Açık kaynaklı diğer dizinlerde olan editörler kafasına göre ben buna onay veriyorum veya bunu siliyorum gibi keyfi uygulamaya gidildiğinde opdipin yapay zeka sistemi sayesinde bu editörler kalite puanlarındaki düşüş sebebiyle sistemden dışlanmaktadırlar.

    OPDIP (OPen DIrectory Project - Açık Dizin Projesi) Türkiyenin sahip olduğu en büyük ve gelişmiş altyapısı ve insan birliğine sahip bir oluşumudur.

    Bu dizine hep beraber sahip çıkalım arkadaşlar...

    Not olarak eklemeyeliyim ki : Ülkemizin sahip olduğu bu büyük oluşuma webmaster arkadaşlar çok destek vermekte ve teveccüh göstermektedir ancak içinde bulunduğumuz r10 ve yönetimi hiç destek vermemektedir. Bu bağlamda Dmoza verdikleri desteği kendi diliyle yayın yapan ve büyük bir oluşum olan OPDIP ede vermelerini beklerdim açıkcası... En azından OPDIP adı altında bir sabit başlık dahi açsa yeterliydi. Duyurulur.
  • 20-06-2013, 18:00:03
    #47
    ABCD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitemi ekledim onay verirseniz sevinirim gibi mesajlar opdip için geçerli olacağını düşünmüyorum OPDIP'in işleyişi şu şekilde;

    Açık Dizin Projesi olarak geliştirilen Türkiyenin tek dzin projesinde kararları bir kişi vermiyor, gönüllü editörlerin destek olduğu bu projede her kategoriden sorumlu editorler ve üst editorler mevcut.

    İki aşamalı onay sistemiyle çalışan opdip de her editör opdip kriterlerine göre siteleri inceleyip değerlendiriyor.

    Açık kaynaklı diğer dizinlerde olan editörler kafasına göre ben buna onay veriyorum veya bunu siliyorum gibi keyfi uygulamaya gidildiğinde opdipin yapay zeka sistemi sayesinde bu editörler kalite puanlarındaki düşüş sebebiyle sistemden dışlanmaktadırlar.

    OPDIP (OPen DIrectory Project - Açık Dizin Projesi) Türkiyenin sahip olduğu en büyük ve gelişmiş altyapısı ve insan birliğine sahip bir oluşumudur.

    Bu dizine hep beraber sahip çıkalım arkadaşlar...

    Not olarak eklemeyeliyim ki : Ülkemizin sahip olduğu bu büyük oluşuma webmaster arkadaşlar çok destek vermekte ve teveccüh göstermektedir ancak içinde bulunduğumuz r10 ve yönetimi hiç destek vermemektedir. Bu bağlamda Dmoza verdikleri desteği kendi diliyle yayın yapan ve büyük bir oluşum olan OPDIP ede vermelerini beklerdim açıkcası... En azından OPDIP adı altında bir sabit başlık dahi açsa yeterliydi. Duyurulur.
    Siz kendi editörlerinize değer veriyormusunuz ki R10 da size değer versin ? Bana göre ileriye yönelik hiçbir şey ifade etmeyen bir oluşum..Gelecek vaadetmiyorsunuz maalesef..Ne oldu Yandex görüşmeleriniz ? bir şeyler çıktı mı ? Opdip'de olan her siteyi ilk sayfaya mı alacaklarmış

    Ayrıca Opdip benim için üstteki arkadaşın dediği gibi ;

    Alıntı
    seyhan..... ve sanal.... eklenmiştir onaylarsanız sevinirim , teşekkürler
  • 20-06-2013, 18:19:05
    #48
    Üyeliği durduruldu
    doktorcan editörlerle ilgili bi sorunmu yaşadı ? Özelden paylaşırmısın benimle.
  • 20-06-2013, 18:21:21
    #49
    sesli chat gönderildi..
    Olumlu olumsuz mail ile haber verilirse iyi olur. Çünkü diğer konuda böyle şikayetler var
  • 20-06-2013, 21:09:27
    #50
    Platin üye
    Peki bunun artısı bize ne olacak? Yani sitemi eklediğimde ne gibi faydası olacak? Yoksa zamanla Dmoz Gibi Çöplüğe Mi dönecek?
  • 20-06-2013, 21:26:45
    #51
    zamanında editörü olduğum bir sayfanın hala açık olması sevindirici
  • 20-06-2013, 21:44:14
    #52
    Arkadaşlar emin olun sistem en az malum dizin kadar iyi inceleniyor. Şöyle düşünün malum dizine site eklediğinizde size dönüş dahi yapılmıyor. Ama burada sebepleri belli olan durumlardan dolayı siteniz onaylanmıyorsa size geri dönüş yapılıyor.
  • 20-06-2013, 21:50:38
    #53
    zamanında başvurmuştum DMOZ ile birlikte. Dmoz aldı, siz hala yanıtlamadınız(Tekrardan gönderemiyorum çünkü bu site kayıtlıdır diyor)
  • 20-06-2013, 21:55:53
    #54
    GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında başvurmuştum DMOZ ile birlikte. Dmoz aldı, siz hala yanıtlamadınız(Tekrardan gönderemiyorum çünkü bu site kayıtlıdır diyor)
    Özellikle belirttiğiniz için sizin sitenizi inceledim ve gerekli işlemi yaptım. Eğer uygun görülürse ikinci onay sonrası siteniz dizine eklenmiş olacaktır.