Sitemi ekledim onay verirseniz sevinirim gibi mesajlar opdip için geçerli olacağını düşünmüyorum OPDIP'in işleyişi şu şekilde;

Açık Dizin Projesi olarak geliştirilen Türkiyenin tek dzin projesinde kararları bir kişi vermiyor, gönüllü editörlerin destek olduğu bu projede her kategoriden sorumlu editorler ve üst editorler mevcut.

İki aşamalı onay sistemiyle çalışan opdip de her editör opdip kriterlerine göre siteleri inceleyip değerlendiriyor.

Açık kaynaklı diğer dizinlerde olan editörler kafasına göre ben buna onay veriyorum veya bunu siliyorum gibi keyfi uygulamaya gidildiğinde opdipin yapay zeka sistemi sayesinde bu editörler kalite puanlarındaki düşüş sebebiyle sistemden dışlanmaktadırlar.

OPDIP (OPen DIrectory Project - Açık Dizin Projesi) Türkiyenin sahip olduğu en büyük ve gelişmiş altyapısı ve insan birliğine sahip bir oluşumudur.

Bu dizine hep beraber sahip çıkalım arkadaşlar...

Not olarak eklemeyeliyim ki : Ülkemizin sahip olduğu bu büyük oluşuma webmaster arkadaşlar çok destek vermekte ve teveccüh göstermektedir ancak içinde bulunduğumuz r10 ve yönetimi hiç destek vermemektedir. Bu bağlamda Dmoza verdikleri desteği kendi diliyle yayın yapan ve büyük bir oluşum olan OPDIP ede vermelerini beklerdim açıkcası... En azından OPDIP adı altında bir sabit başlık dahi açsa yeterliydi. Duyurulur.