• 21-08-2012, 17:02:02
    #10
    Elora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler üstad, sizin gibiler olduğu için mutluyuz. Çünkü siz onlardan değilsiniz.



    Sizdende yukarıdaki arkadaş gibi olumlu bir yorum beklerdim açıkçası. Milletin msnden yazışmasını nasıl ekran görüntüsünü çekip koyalım sizinkiside laf gerçekten. O suistimal raporları yine o kişilere gidiyor kimi kime şikayet ediyoruz... Bırakalım lütfen bu söz edebiyatlarını.
    Açık ve net bir suistimal var R10 olarak aslında bu durumda şikayetci olanlarla bir araya gelip Dmoza Türk editörler hakkında bir suç duyurusunda bulunmak bence bir kaçını harekete geçirir diye düşünüyorum genel bir yorumdur elbette içinde hakkıyla işini yapan vardır AmA KARDEŞİM NERDE!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 17:00:31 --

    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adresiniz:
    Kategoriniz:

    yazarsanız forumda dmoz editörü yöneticilerimiz var yardımcı olurlar size neden onaylanmadığı konusunda.
    Pm olarak görüşsek ? Editör oldugunu teyit etme şansımızolsa site adresıni verelim
  • 21-08-2012, 17:03:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adresiniz:
    Kategoriniz:

    yazarsanız forumda dmoz editörü yöneticilerimiz var yardımcı olurlar size neden onaylanmadığı konusunda.
    Ne yazık ki o yöneticiler arasında ilk mesajda belirtildiği gibi dizine usulsüzce site ekleyip editörlükten atılan kişiler de var.
  • 21-08-2012, 17:05:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Elora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler üstad, sizin gibiler olduğu için mutluyuz. Çünkü siz onlardan değilsiniz.



    Sizdende yukarıdaki arkadaş gibi olumlu bir yorum beklerdim açıkçası. Milletin msnden yazışmasını nasıl ekran görüntüsünü çekip koyalım sizinkiside laf gerçekten. O suistimal raporları yine o kişilere gidiyor kimi kime şikayet ediyoruz... Bırakalım lütfen bu söz edebiyatlarını.
    Hocam suistimal raporları hiçbir zaman o kişiye gitmez.Bu konuda emin olabilirsiniz.Suistimal raporları üst editörlere gider ve emin olun sık sık kontrol edilir.
    CaVeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık ve net bir suistimal var R10 olarak aslında bu durumda şikayetci olanlarla bir araya gelip Dmoza Türk editörler hakkında bir suç duyurusunda bulunmak bence bir kaçını harekete geçirir diye düşünüyorum genel bir yorumdur elbette içinde hakkıyla işini yapan vardır AmA KARDEŞİM NERDE!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 17:00:31 --



    Pm olarak görüşsek ? Editör oldugunu teyit etme şansımızolsa site adresıni verelim
    PM Olarak iletin şikayetinizi yardımcı olayım ben.
  • 21-08-2012, 17:05:15
    #13
    Elora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler üstad, sizin gibiler olduğu için mutluyuz. Çünkü siz onlardan değilsiniz.
    Ne demek, eğer yardımcı olabileceğim bir konu varsa ulaşmaktan çekinmeyiniz.
  • 21-08-2012, 17:06:18
    #14
    Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi editör para ile ekliyor ? Kanıtlarıyla birlikte pm atın silelim editörlüğünü . + Olarak ortada bir suistimal olduğunu düşünüyorsanız , sağ üste kısımda "Suistimal report et" tuşuna basarak report edebilirsiniz.
    Silelim derken? dmozda üst düzey yönetici misiniz hocam?
  • 21-08-2012, 17:08:45
    #15
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adresiniz:
    Kategoriniz:

    yazarsanız forumda dmoz editörü yöneticilerimiz var yardımcı olurlar size neden onaylanmadığı konusunda.
    Teşekkürler üstad, ancak o editörler kimdir kimler bizler bilmiyoruz. Bilen biliyor o ayrı konu tabi ama pmleşmek gerek.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:08:45 -->-> Daha önceki mesaj 17:07:56 --

    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silelim derken? dmozda üst düzey yönetici misiniz hocam?
    Benim göremediğimi sen yazdın üstad iyi dikkat var sende
  • 21-08-2012, 17:09:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silelim derken? dmozda üst düzey yönetici misiniz hocam?
    Orası bizde kalsın da, biz gereken işlemleri yaparız hocam.
    Suistimal yapan editörleri pm olarak iletin gerekli işlemleri yapalım.
  • 21-08-2012, 17:12:21
    #17
    Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası bizde kalsın da, biz gereken işlemleri yaparız hocam.
    Suistimal yapan editörleri pm olarak iletin gerekli işlemleri yapalım.
    Hangi kategoride editörsünüz hocam. Yazılım program kategorisindeki dmoz editörleri kayıp galiba.
  • 21-08-2012, 17:50:35
    #18
    dedigim gibi işinin hakkını verenler var tşkler yardımlarınız icin