Elora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler üstad, sizin gibiler olduğu için mutluyuz. Çünkü siz onlardan değilsiniz.



Sizdende yukarıdaki arkadaş gibi olumlu bir yorum beklerdim açıkçası. Milletin msnden yazışmasını nasıl ekran görüntüsünü çekip koyalım sizinkiside laf gerçekten. O suistimal raporları yine o kişilere gidiyor kimi kime şikayet ediyoruz... Bırakalım lütfen bu söz edebiyatlarını.
Açık ve net bir suistimal var R10 olarak aslında bu durumda şikayetci olanlarla bir araya gelip Dmoza Türk editörler hakkında bir suç duyurusunda bulunmak bence bir kaçını harekete geçirir diye düşünüyorum genel bir yorumdur elbette içinde hakkıyla işini yapan vardır AmA KARDEŞİM NERDE!

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 17:00:31 --

********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site adresiniz:
Kategoriniz:

yazarsanız forumda dmoz editörü yöneticilerimiz var yardımcı olurlar size neden onaylanmadığı konusunda.
Pm olarak görüşsek ? Editör oldugunu teyit etme şansımızolsa site adresıni verelim