• 31-07-2010, 13:07:53
    #1
    Sıralama Şekli Şöyledir;

    ** 2 Tane 8 PR Link
    ** 1 Tane 7 PR Link
    ** 4 Tane 6 PR Link
    ** 1 Tane 4 PR Link

    Hepsi admin onaylıdır.

    İndir

    Saygılar.
  • 31-07-2010, 13:08:48
    #2
    teşekkürler
  • 31-07-2010, 13:12:51
    #3
    hadifilmizle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler
    içinde kurtlar vadisi şarkısı var bu hediye oluyor sanırım
  • 31-07-2010, 13:15:59
    #4
    hadifilmizle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içinde kurtlar vadisi şarkısı var bu hediye oluyor sanırım
    Hem size hediye, hem de bana hediye. Ufakta HotFile kasmak için koydum, saygılar.
  • 31-07-2010, 13:17:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıralama Şekli Şöyledir;

    ** 2 Tane 8 PR Link
    ** 1 Tane 7 PR Link
    ** 4 Tane 6 PR Link
    ** 1 Tane 4 PR Link

    Hepsi admin onaylıdır.

    İndir

    Saygılar.
    2.6 MB Vereceksen adam gibi ver, verecek olduğun 8 tane link bunuda 5 mb dosya yapıp vermene gerek yok. Herkez sınırsız kullanmıyor kotalı kullananlar'da var.
  • 31-07-2010, 13:20:43
    #6
    AdwordsTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.6 MB Vereceksen adam gibi ver, verecek olduğun 8 tane link bunuda 5 mb dosya yapıp vermene gerek yok. Herkez sınırsız kullanmıyor kotalı kullananlar'da var.
    "Adam gibi ver." Bu nasıl bir üslub hocam ? Ücretsiz olarak birşey dağıtıyorum içine küçük bir müzik dosyası koymuşum, suçum bu mu ?

    Birde -rep atmışınız, artık karşılıksız paylaşım yapmakta suç oldu galiba.

    + Olarak kotanız yoksa indirmezsiniz olur biter, veya gidersiniz para verirsiniz ücretli alırsınız. Neden bu kadar emeğe saygısızsınız anlamıyorum.

    Saygılar.
  • 31-07-2010, 13:42:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Adam gibi ver." Bu nasıl bir üslub hocam ? Ücretsiz olarak birşey dağıtıyorum içine küçük bir müzik dosyası koymuşum, suçum bu mu ?

    Birde -rep atmışınız, artık karşılıksız paylaşım yapmakta suç oldu galiba.

    + Olarak kotanız yoksa indirmezsiniz olur biter, veya gidersiniz para verirsiniz ücretli alırsınız. Neden bu kadar emeğe saygısızsınız anlamıyorum.

    Saygılar.
    Koyma sadece 8 satırlık bir link vereceksiniz.
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

    Anlata'bildim mi, bunu eğer paylaşımyapacaksanız karşılık beklemiyeceksiniz. Sizin yaptığınız tam tersi işkençe çektirmek bana lazım ama sen gelmiş 8 satırı 5mb lık bir dosya olarka veriyorsun ve buna paylaşım diyorsun bunun neresinde paylaşım benim netim kotalı senin 1 tane konun değil'ki alayı hep böyle.


    https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...post1061588388


    https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...asagi-yok.html

    https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...g-listesi.html


    Bunlar bir kaçı demem o ki, sizin yaptığınıza paylaşım denmez. siz 1 tane bile link verseniz gider onu rar yapıp için mp3 atarsınız dosyayı yükler o şekilde bize sunarsınız bu yaptığınız hiç yakışık almayan bir durumdur.
  • 31-07-2010, 13:43:05
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İçinde mp3 mü var
  • 31-07-2010, 13:53:37
    #9
    daha neler göreceğiz bakalım !! karşılıksız paylaşım denilen şey nedir ? neyse susuyorum ödülüm ise -rep vermemekle oluyor.