Sıralama Şekli Şöyledir;
** 2 Tane 8 PR Link
** 1 Tane 7 PR Link
** 4 Tane 6 PR Link
** 1 Tane 4 PR Link
Hepsi admin onaylıdır.
İndir
Saygılar.
8 Tane Dofollow Hediye! | 8 PR - 4 PR | Admin Onaylı
11
●626
- 31-07-2010, 13:12:51içinde kurtlar vadisi şarkısı var bu hediye oluyor sanırımhadifilmizle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2010, 13:15:59Hem size hediye, hem de bana hediye.hadifilmizle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufakta HotFile kasmak için koydum, saygılar.
- 31-07-2010, 13:17:54Üyeliği durduruldu2.6 MB Vereceksen adam gibi ver, verecek olduğun 8 tane link bunuda 5 mb dosya yapıp vermene gerek yok. Herkez sınırsız kullanmıyor kotalı kullananlar'da var.Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2010, 13:20:43"Adam gibi ver." Bu nasıl bir üslub hocam ? Ücretsiz olarak birşey dağıtıyorum içine küçük bir müzik dosyası koymuşum, suçum bu mu ?AdwordsTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde -rep atmışınız, artık karşılıksız paylaşım yapmakta suç oldu galiba.
+ Olarak kotanız yoksa indirmezsiniz olur biter, veya gidersiniz para verirsiniz ücretli alırsınız. Neden bu kadar emeğe saygısızsınız anlamıyorum.
Saygılar. - 31-07-2010, 13:42:55Üyeliği durdurulduKoyma sadece 8 satırlık bir link vereceksiniz.Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1
2
3
4
5
6
7
8
Anlata'bildim mi, bunu eğer paylaşımyapacaksanız karşılık beklemiyeceksiniz. Sizin yaptığınız tam tersi işkençe çektirmek bana lazım ama sen gelmiş 8 satırı 5mb lık bir dosya olarka veriyorsun ve buna paylaşım diyorsun bunun neresinde paylaşım benim netim kotalı senin 1 tane konun değil'ki alayı hep böyle.
https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...post1061588388
https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...asagi-yok.html
https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...g-listesi.html
Bunlar bir kaçı demem o ki, sizin yaptığınıza paylaşım denmez. siz 1 tane bile link verseniz gider onu rar yapıp için mp3 atarsınız dosyayı yükler o şekilde bize sunarsınız bu yaptığınız hiç yakışık almayan bir durumdur. - 31-07-2010, 13:43:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İçinde mp3 mü var
Ufakta HotFile kasmak için koydum, saygılar. 