AdwordsTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.6 MB Vereceksen adam gibi ver, verecek olduğun 8 tane link bunuda 5 mb dosya yapıp vermene gerek yok. Herkez sınırsız kullanmıyor kotalı kullananlar'da var.
"Adam gibi ver." Bu nasıl bir üslub hocam ? Ücretsiz olarak birşey dağıtıyorum içine küçük bir müzik dosyası koymuşum, suçum bu mu ?

Birde -rep atmışınız, artık karşılıksız paylaşım yapmakta suç oldu galiba.

+ Olarak kotanız yoksa indirmezsiniz olur biter, veya gidersiniz para verirsiniz ücretli alırsınız. Neden bu kadar emeğe saygısızsınız anlamıyorum.

Saygılar.