• 30-06-2010, 23:30:02
    #19
    pm alabilirmiyim
  • 30-06-2010, 23:30:09
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim lütfen
  • 30-06-2010, 23:30:10
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm alabilir miyim ? Teşekkürler ...
  • 30-06-2010, 23:30:30
    #22
    Misafir
    teşekkürler, pm lütfen
  • 30-06-2010, 23:30:36
    #23
    pm lütfen
  • 30-06-2010, 23:31:12
    #24
    Pm alabilir miyim?
  • 30-06-2010, 23:32:15
    #25
    pm alabilirmiyim?
  • 30-06-2010, 23:32:26
    #26
    Pm alabilir miyim ? Teşekkürler
  • 30-06-2010, 23:33:18
    #27
    Pm alabilir miyim ?