• 30-06-2010, 23:27:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim,tşk.
  • 30-06-2010, 23:28:09
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sinanksk ; BySpy yolladım arkdaşlar...
  • 30-06-2010, 23:28:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    pm atarmısın usta,saolasın.
  • 30-06-2010, 23:28:34
    #13
    pm rica ederim..
  • 30-06-2010, 23:28:42
    #14
    Merhaba.
    Bende alabilirmiyim?
    Teşekkürler.
  • 30-06-2010, 23:29:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 30-06-2010, 23:29:10
    #16
    pm lutfen
  • 30-06-2010, 23:29:17
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim lütfen
  • 30-06-2010, 23:29:49
    #18
    Pm alabilirmiyim?