• 18-05-2010, 15:18:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim.
  • 18-05-2010, 15:26:34
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BENde PM alabilimiyim mümkünse ?
  • 18-05-2010, 15:30:29
    #21
    Herkese ÖM gönderimi tamamlanmıştır..
  • 18-05-2010, 15:35:37
    #22
    tüh kaçtı
  • 18-05-2010, 18:54:49
    #23
    pm alabilirmiyim ?
  • 18-05-2010, 18:58:26
    #24
    pm. lütfen teşekkürler .

    edit: bitti sanırım yetisemedim
  • 18-05-2010, 19:01:54
    #25
    eğer kaldıysa bende alabilirim. tşk ederim.