• 18-05-2010, 15:07:03
    #10
    pm lütfen
  • 18-05-2010, 15:08:23
    #11
    öm alabilirmiyim.


    Edit : Alındı teşekkürler.
  • 18-05-2010, 15:08:41
    #12
    pm alabilirmiyim.
  • 18-05-2010, 15:09:07
    #13
    Eğer yetişebildiysem, ben de pm. alayım.
    Şimdiden teşekkürler.
  • 18-05-2010, 15:09:28
    #14
    PM lütfen.
    Teşekkürler.
  • 18-05-2010, 15:09:28
    #15
    öm lütfen:
  • 18-05-2010, 15:12:17
    #16
    Pm alabilirmiyim
  • 18-05-2010, 15:16:25
    #17
    pm alabilirmiyim hocam teşeşkürler paylaşım için
  • 18-05-2010, 15:16:49
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kalırsa veya kaldıysa pm lütfen.