• 17-05-2010, 21:07:09
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi eksi rep verenler olur kesin de yazmadan duramadım gene. Yüksek mevla nedir yahu. Meblağ olmasın sakın o?
  • 17-05-2010, 21:28:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    msn adresinizi pm atarmısınız ?
  • 18-05-2010, 12:41:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam işini çok güzel yapıyor tavsiye ederim
    çok teşekkür ederim , daha önceden çalışmıştık arkadaşla.

    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rolleyes tebrikler güzel bir çalışma olmuş.
    Faydalanmak isteyenler için güzel bir iş olur umarım.
    Eyvallah mesteklaşım sağolasın.
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka mı yapıyorsun nedir? Adam üzerinde çalışma yaptığı siteleri niye sana göndersin? Çalışma yaptığı siteleri gönderecek sende backlinklerinden bakacaksın demi bloglara?
    Sağolasın...


    Msn mi pm atıyorum
  • 18-05-2010, 12:43:53
    #13
    msn pm aliyim
  • 18-05-2010, 16:08:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    trkral42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn pm aliyim
    arkadaşla birkaç iş için anlaşdık.

    konu güncel