Konu
5 Lira [ Backlink herkes içeri ]
17-05-2010, 21:07:09
#10
kharonturk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şimdi eksi rep verenler olur kesin de yazmadan duramadım gene. Yüksek mevla nedir yahu. Meblağ olmasın sakın o?