• 19-02-2010, 13:37:10
    #46
    pm alabilirmiyim tşk ederim
  • 19-02-2010, 13:39:59
    #47
    banada gönderirmisin
  • 19-02-2010, 13:42:35
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    paylaşım bitmeden önce mesaj attım ama pm ulaşmamış bana tekrar gönderirmisiniz
  • 19-02-2010, 13:50:13
    #49
    Bana da gönderir misin kardeş.
  • 19-02-2010, 14:15:35
    #50
    Konu yeniden aktif dediğim gibi özel mesaj atanlara göndereceğim. Yeni konu açmak istemedim. Bu kez ilki kadar eli bol olmayacam Ilk paylaşımdan yararlananlar özel mesaj istemesinler. Ilk liste ile alakası yoktur.
  • 19-02-2010, 14:32:24
    #51
    bi pm de ben rica etsem, şimdiden teşekkürler
  • 19-02-2010, 14:57:16
    #52
    PM alabilir miyim
  • 19-02-2010, 15:08:51
    #53
    pm alabilirmiyim hocam.
  • 19-02-2010, 15:47:36
    #54
    P.m alabilirmiyim şimdiden teşekkürler..