• 18-02-2010, 23:50:32
    #37
    PM alabilirmiyim
  • 19-02-2010, 00:09:22
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim hocam.Sağolun...
  • 19-02-2010, 00:20:02
    #39
    eyvallah kardeş teşekkür ettim
  • 19-02-2010, 00:36:08
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende pm alabilirmiyim tşkler.
  • 19-02-2010, 00:38:53
    #41
    Merhabalar

    Dostum bana da gönderebilirsen çok memnun olurum.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 19-02-2010, 01:00:13
    #42
    Paylaşım bitmiştir. Bu mesajımdan önce özel mesaj atanlara dönüş yapıldı. Lütfem özel mesaj atmayın.
  • 19-02-2010, 01:15:46
    #43
    Teşekkür ederim hocam.
  • 19-02-2010, 01:15:49
    #44
    pm alabilirmiyim bende
  • 19-02-2010, 13:27:06
    #45
    pm aLabilirmiiym.. TeşekkürLer..