Tüm sayfaları oto onay drupal
11
●728
- 22-12-2009, 22:44:51link çöplüğü az kalır resmen link mezarlığı olmuş eklesekte faydası değil zararı olur valla
- 22-12-2009, 23:00:09özellikle kaldırmadım. Onca kişi alıp kullandı, 9 kişi teşekkür etti. Fazla iylik yaramıyor insanımıza. Kaldırdım şimdi linkleri. Ayıp ya bu insanların yaptığı. 1 link eklese; o eklediği 10 link'in yerine 10 kişi ekleyip yararlansa.. Yok yok bunu düşünemiyoruz. Sonra hit hit diye canımızı yırtıyoruz..bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2009, 23:38:14ben kötü bişey demedim sadece aşırı çöplük olduğunu belirttimEnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle