• 22-12-2009, 22:44:51
    #10
    link çöplüğü az kalır resmen link mezarlığı olmuş eklesekte faydası değil zararı olur valla
  • 22-12-2009, 23:00:09
    #11
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    link çöplüğü az kalır resmen link mezarlığı olmuş eklesekte faydası değil zararı olur valla
    özellikle kaldırmadım. Onca kişi alıp kullandı, 9 kişi teşekkür etti. Fazla iylik yaramıyor insanımıza. Kaldırdım şimdi linkleri. Ayıp ya bu insanların yaptığı. 1 link eklese; o eklediği 10 link'in yerine 10 kişi ekleyip yararlansa.. Yok yok bunu düşünemiyoruz. Sonra hit hit diye canımızı yırtıyoruz..
  • 22-12-2009, 23:38:14
    #12
    EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özellikle kaldırmadım. Onca kişi alıp kullandı, 9 kişi teşekkür etti. Fazla iylik yaramıyor insanımıza. Kaldırdım şimdi linkleri. Ayıp ya bu insanların yaptığı. 1 link eklese; o eklediği 10 link'in yerine 10 kişi ekleyip yararlansa.. Yok yok bunu düşünemiyoruz. Sonra hit hit diye canımızı yırtıyoruz..
    ben kötü bişey demedim sadece aşırı çöplük olduğunu belirttim