EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özellikle kaldırmadım. Onca kişi alıp kullandı, 9 kişi teşekkür etti. Fazla iylik yaramıyor insanımıza. Kaldırdım şimdi linkleri. Ayıp ya bu insanların yaptığı. 1 link eklese; o eklediği 10 link'in yerine 10 kişi ekleyip yararlansa.. Yok yok bunu düşünemiyoruz. Sonra hit hit diye canımızı yırtıyoruz..
ben kötü bişey demedim sadece aşırı çöplük olduğunu belirttim