• 14-12-2009, 20:15:51
    #1
    bittiiiiiii
  • 14-12-2009, 20:16:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alabilirmyim şimdiden teşekkürler
  • 14-12-2009, 20:17:51
    #3
    Bende Alabilirmiyim Teşekkürler..
  • 14-12-2009, 20:18:55
    #4
    Pm lütfen.
  • 14-12-2009, 20:19:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lütfen pm alayım.

    Teşekkürler..
  • 14-12-2009, 20:19:35
    #6
    Pm lütfen.
  • 14-12-2009, 20:20:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilirmiyim tşkler.
  • 14-12-2009, 20:20:35
    #8
    pm alabilirmiyim..teşekkürler.
  • 14-12-2009, 20:20:36
    #9
    DeLiGeNnC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Alabilirmiyim Teşekkürler..
    DeLiGeNnC isimli Üyemiz ya Özel Mesaj alamıyor yada almak istemiyor. Bu sebebten dolayı Özel Mesajınızı gönderemiyoruz.

    pm leri tek tek atıcam