• 14-12-2009, 20:22:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM alayım bende, teşekkürler
  • 14-12-2009, 20:26:43
    #11
    Pm alayım
  • 14-12-2009, 20:26:49
    #12
    herkese attım pm deligenc e atılmıyor mesaj
  • 14-12-2009, 20:29:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    pm yollarmısın banaada. tesekkürler şimdiden
  • 14-12-2009, 20:29:42
    #14
    pm alabilirmiyim bi bakayım teşekkürler.
  • 14-12-2009, 20:30:41
    #15
    emre5519 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm yollarmısın banaada. tesekkürler şimdiden
    attım

    basoyna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilirmiyim bi bakayım teşekkürler.
    size atmadım bakılık yer vermiyorum.
  • 14-12-2009, 20:30:42
    #16
    bende alabilirmiyim. teşekkürler...
  • 14-12-2009, 20:31:10
    #17
    Pm alayım bende.
  • 14-12-2009, 20:32:00
    #18
    ben de alabilir miyim