• 10-12-2009, 01:55:40
    #10
    pm lütfen teşekkürler..
  • 10-12-2009, 01:56:30
    #11
    pm alabilirmiyim hocam?
  • 10-12-2009, 01:57:36
    #12
    link paylaşıldı paylaşım bitti tşkler..
  • 10-12-2009, 01:58:46
    #13
    arkadaş güzelce paylaşmış ama bloga bi girdim..maşallah hemen suyunu çıkartmış bazı arkadaşlar.çöpe döndürmüşler

    2-3 link eklemek yetmiyormu arkadaşlar adamın biri bir postta 100 e yakın link girmiş
  • 10-12-2009, 02:01:14
    #14
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş güzelce paylaşmış ama bloga bi girdim..maşallah hemen suyunu çıkartmış bazı arkadaşlar.çöpe döndürmüşler

    2-3 link eklemek yetmiyormu arkadaşlar adamın biri bir postta 100 e yakın link girmiştim.
    Kesinlikle katılıyorum. Böyle çöp haline getirmenin anlamı yokki. Arkadaşın dediği gibi herkes max. bikaç tane eklese ekleyen herkes faydasını görür
  • 10-12-2009, 02:01:46
    #15
    edit: padon
  • 10-12-2009, 02:04:13
    #16
    Onlarca link ekleyen arkadaşlar, lütfen biraz daha oturaklı iş yapınız. Kimse sitesinde bu şekilde spam görmek istemez. Bu durumda comment spam olarak tüm mesajları silerler. Ve linkleri nofollowa çevirirler. Kimsenin bir işine yaramaz. Seviyeli seviyeli takılın, herkesin işine yarasın.
  • 10-12-2009, 02:08:47
    #17
    2-3 link eklersin en fazla...

    şunu açık açık söylüyorum link çıkışı az olan pr3-pr4 bloglardan 2-3 link alın google zaten sizi bir kaç sayfa ileriye atıyor.

    bütün sitelerimde bu şekilde bir kaç sayfa yükseldim..

    fazla link çıkışı olan sitelerden fazla fayda beklemeyin.Türkleri kötü duruma düşürmeyin.Yabancıların gözünde olduk spamcı Türkler diye biliniyoruz
  • 10-12-2009, 02:20:37
    #18
    pm alayim lütfen