calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş güzelce paylaşmış ama bloga bi girdim..maşallah hemen suyunu çıkartmış bazı arkadaşlar.çöpe döndürmüşler

2-3 link eklemek yetmiyormu arkadaşlar adamın biri bir postta 100 e yakın link girmiştim.
Kesinlikle katılıyorum. Böyle çöp haline getirmenin anlamı yokki. Arkadaşın dediği gibi herkes max. bikaç tane eklese ekleyen herkes faydasını görür