• 01-06-2009, 02:50:15
    #1
    Merhaba temasıyla olsun yazılımıyla olsun özel bir toplisttir bilenler bilir sitelerinizi ekleyin arkadaşlar. Siteler ana sayfada listelenir hit gelmediği zaman belli bir süre sonra silinebilir hitinizi sayması lazım bilginize.

    Site Ekle
  • 01-06-2009, 04:03:59
    #2
    Xeptor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba temasıyla olsun yazılımıyla olsun özel bir toplisttir bilenler bilir sitelerinizi ekleyin arkadaşlar. Siteler ana sayfada listelenir hit gelmediği zaman belli bir süre sonra silinebilir hitinizi sayması lazım bilginize.
    Site Ekle
    Yazılımı orijinal demişsiniz fakat yazılım aardvark toplist.
  • 01-06-2009, 04:08:42
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    merhaba arkadaşım konunu baltalamak deyil maksadım ama site açılımında Avira Virüs Programım Uyardı Bilgine
  • 01-06-2009, 04:10:01
    #4
    Biride şu forumda paradox yapmasın ne varki arkadaşım arkadaslist benimdir ben verdim bu yazılımı bişiyler sölerken bilmeden yazmayınız.
  • 01-06-2009, 04:15:50
    #5
    Sen kimsin arkadaşım gelip konuyu baltalayıp -rep alınca karşılık veriyosun hazır yazılım göstersene bana? iyice kıreşe döndü burası ya sen gece gece aranıyorsun sanırım terbiyesizlik bir mevzu yok bide üste çıkmaya çalışma. Ayrıca sanki sen yazdında konuyu illa mahvedecen asıl terbiyemi şimdi bozucamda olmayacak en iyisi sen git b... kumda oyna.

    Alıntı
    yazılımı siz nasıl veriyorsunuz zaten hazır yazılım ek olarak terbiyeli olun
  • 01-06-2009, 04:20:18
    #6
    Sessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kimsin arkadaşım gelip konuyu baltalayıp -rep alınca karşılık veriyosun hazır yazılım göstersene bana? iyice kıreşe döndü burası ya sen gece gece aranıyorsun sanırım terbiyesizlik bir mevzu yok bide üste çıkmaya çalışma. Ayrıca sanki sen yazdında konuyu illa mahvedecen asıl terbiyemi şimdi bozucamda olmayacak en iyisi sen git b... kumda oyna.
    Kullanılan yazılım budur. Sizden eski bir üye olduğumu biliniz & terbiyenizi takınınız.
  • 01-06-2009, 04:22:24
    #7
    Sen harbi harbi gece gece şaka gibisin eski üye olman bişey değiştirmez sen benim eski nickimi bilsen böle demezsin. Adwarkımı gösteriyosun sen gibiler oldukça bir adım ileri gitmez bu devlet helal olsun sana ALKIŞLIYORUM sen öle bil ben değil sen terbiyeli ol 29 yaşındayım bilmeden kelleden sallamayın.
  • 01-06-2009, 04:29:25
    #8
    Arkadaşım bu aardvark değil de nedir? Tereyağı gibi üste çıkmaya çalışıyorsun. Bu saatte ortamı geriyorsun.

  • 01-06-2009, 04:30:27
    #9
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Ozelden devam edelim abiler please...

    Bak sabah ezanıda okunuyor