Sen kimsin arkadaşım gelip konuyu baltalayıp -rep alınca karşılık veriyosun hazır yazılım göstersene bana? iyice kıreşe döndü burası ya sen gece gece aranıyorsun sanırım terbiyesizlik bir mevzu yok bide üste çıkmaya çalışma. Ayrıca sanki sen yazdında konuyu illa mahvedecen asıl terbiyemi şimdi bozucamda olmayacak en iyisi sen git b... kumda oyna.
Kullanılan yazılım
budur. Sizden eski bir üye olduğumu biliniz & terbiyenizi takınınız.