• 23-09-2009, 03:27:13
    #46
    Torpil olduğu düşüncesinden değişim, İncelemek gerekli.
  • 23-09-2009, 03:33:46
    #47
    AgLaMaZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torpil olduğu düşüncesinden değişim, İncelemek gerekli.
    güzel post kasıyorsun.
  • 23-09-2009, 03:56:17
    #48
    Polemiğe girmicem
  • 23-09-2009, 21:18:13
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Torpil Var
  • 23-09-2009, 21:25:33
    #50
    Bazı arkadaşlar torpil olmadığı görüşünde bende burda fikrimi belirtmek istiyorum

    Gerçekten müthiş torpiller dönüyor benim fikrim.Şu siteye bakalım
    nnukhett.sitemynet.com
    Allah aşkına Dmoz'u hakedecek ne var burda?
    İçeriğimiz sağlam.Özgün içerik kullanıyoruz.Dünyanın hizmetlerini kuruyoruz sitelerimize + forumlarımıza.Tema yapıyoruz,herşeyin mükemmelliği için kastırıyoruz.Ne gecemiz belli ne gündüzümüz.Para ödeyip domain ve host alıyoruz.Sonuç;
    nnukhett.sitemynet.com gibi maksimum 1 saatte hazırlanacak olan bedava domainler altında sürünüyoruz.

    Yazık ne diyim
  • 23-09-2009, 21:35:47
    #51
    Bizler özgün yazıda yazıyoruz bu işleri uzun yıllar yapıp adam gibi siteler kurup birsürü para basıyoruz eklenmiyoruz adam sitemynet ile 3 yazı yazıyor ekleniyor güzel adalet sistemi
  • 23-09-2009, 21:47:35
    #52
    farklı kategorilerde özgün içerikli teması herşeyi yerinden bir kaç blogspot sundum dmoz a ama birtürlü kabul edilmedim.böyle gördügüm zamanda sinirim bozuluyor.neye göre kaydediyorlar bu siteleri dmoza?editör torpilinden başka hiçbirşeye benzemiyor!
  • 23-09-2009, 21:55:17
    #53
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteden kastınız içerikse evet kalite var.
    sen editör müsün dmoz'da
  • 23-09-2009, 22:12:15
    #54
    gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen editör müsün dmoz'da
    Belli olmuyor mu?