• 27-11-2018, 17:13:36
    #1
    Arkadaşlar merhaba;

    Sitemizi gezin, beğendiğiniz yazı olursa düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. O arkadaşlara da misliyle karşılık verir takibe alırım. İlginizi çeken bir şey yoksa sağlık olsun.

    Yapacağım yorumlar öyle iki kelime vs olmaz merak etmeyin.

    Selametle...

    gorkemcan.com
  • 27-11-2018, 17:49:17
    #2
    Hocam selam, Türk Telekoma Geçiş makalenize Ali ismiyle bir yorum bıraktım. Siz de webisyo.com da herhangi bir makaleye bir yorum bırakırsanız yeterlidir.
  • 28-11-2018, 10:13:33
    #3
    yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba;

    Sitemizi gezin, beğendiğiniz yazı olursa düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. O arkadaşlara da misliyle karşılık verir takibe alırım. İlginizi çeken bir şey yoksa sağlık olsun.

    Yapacağım yorumlar öyle iki kelime vs olmaz merak etmeyin.

    Selametle...

    gorkemcan.com
    selamlar

    serbestpiyasa adıyla kanada yazısına yorum bıraktım. Site adresini de boşlukta doldurdum. Teşekkürler
  • 28-11-2018, 10:21:17
    #4
    Arkadaşlar yorum yapanlara bol bol misliyle geri döndüm bilginize.
  • 28-11-2018, 10:40:58
    #5
    yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yorum yapanlara bol bol misliyle geri döndüm bilginize.
    Gördüm hocam çok tşkler. Gün içinde tekrar yorum bırakacağım ben buna karşılık olarak. Emeğinize sağlık. Ancak ufak bir tavsiyem var. Mutlaka ama mutlaka temanızı değiştirin daha göze hitap eden bir tema kullanın. 100-200 TL arasında temalar var hocam bence bi bakın forumdan
  • 28-11-2018, 10:59:58
    #6
    uykusuzyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüm hocam çok tşkler. Gün içinde tekrar yorum bırakacağım ben buna karşılık olarak. Emeğinize sağlık. Ancak ufak bir tavsiyem var. Mutlaka ama mutlaka temanızı değiştirin daha göze hitap eden bir tema kullanın. 100-200 TL arasında temalar var hocam bence bi bakın forumdan
    Çok teşekkürler.. Allah Allah temayı mizanpajı beğenmeyen ilk arkadaş sizsiniz.. Çok da seviyordum halbuki.
  • 28-11-2018, 11:16:58
    #7
    yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler.. Allah Allah temayı mizanpajı beğenmeyen ilk arkadaş sizsiniz.. Çok da seviyordum halbuki.
    O da benim farkım olsun hocam.

    Tema güzel aslında ama biraz renkli olursa daha iyi olur diye düşünüyorum, tabi ki siz bilirsiniz
  • 28-11-2018, 18:28:51
    #8
    Merve Adıyla güzel bir yorum bıraktım
  • 04-12-2018, 21:02:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba;

    Sitemizi gezin, beğendiğiniz yazı olursa düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. O arkadaşlara da misliyle karşılık verir takibe alırım. İlginizi çeken bir şey yoksa sağlık olsun.

    Yapacağım yorumlar öyle iki kelime vs olmaz merak etmeyin.

    Selametle...

    gorkemcan.com
    Can Yücel ismi ile yorum yapılmıştır.