yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler.. Allah Allah temayı mizanpajı beğenmeyen ilk arkadaş sizsiniz.. Çok da seviyordum halbuki.
O da benim farkım olsun hocam.

Tema güzel aslında ama biraz renkli olursa daha iyi olur diye düşünüyorum, tabi ki siz bilirsiniz