Arkadaşlar 2009 dan bu güne dmoz editörüyüm. İsteyen arkadaşlara konu altında danışmalık yapabilirim. Forumda yeniyim sizlere elimden geldiğince yardımcı olmak istiyorum.
Soruları pm olarak atmayınız konu altından sorunuz herkese faydalı olmasını istiyorum.
Herhangi bir şey teklif etmeyiniz teşekkür etmek istiyorsanız rep verebilir yada konuyu like edebilirsiniz. Forum konunları böyledir.
Dmoz'un eskisi gibi bir esprisi kalmadı.Kategori editörlerinin rahatça at koşturduğu bir dizin oldu.
Malesef suistimal eden arkadaşlar mevcut ancak bunları görüntülerle kanıtlarsanız suistimali yakın olduğum üst editörlere iletirim gereken işlemi sizler için yaptırmaya çalışırım.
Arkadaşlar 2009 dan bu güne dmoz editörüyüm. İsteyen arkadaşlara konu altında danışmalık yapabilirim. Forumda yeniyim sizlere elimden geldiğince yardımcı olmak istiyorum.
Pm yoluyla bilgi istedim, yardım için şimdiden teşekkür ediyorum..
Malesef suistimal eden arkadaşlar mevcut ancak bunları görüntülerle kanıtlarsanız suistimali yakın olduğum üst editörlere iletirim gereken işlemi sizler için yaptırmaya çalışırım.
Tabi sizin dediğiniz konuda doğru.Bu site onaylanması konusunda ne gibi faktörler ön planda?
Tabi sizin dediğiniz konuda doğru.Bu site onaylanması konusunda ne gibi faktörler ön planda?
İçerik kalitesi ve özgünlük en önemli faktörler. Tabi görünüşteki ciddiyet ve özveride önemli çünkü siteyi ilk açtığımızda bizi sitenin tasarımı karşılıyor.
İçerik kalitesi ve özgünlük en önemli faktörler. Tabi görünüşteki ciddiyet ve özveride önemli çünkü siteyi ilk açtığımızda bizi sitenin tasarımı karşılıyor.
Bende editörüm.
Bir editör olarak soruyorum sana arkadaşım ; İçerik kalitesi ve özgünlük en önemli iki faktör. Haklısın. Sonuna kadar haklısın. Peki bana şunu söyler misin ? Kaç adet editör o forumda bu iki olaya dikkat ediyor ? Kaç adet editör gerçekten para yemiyor ? Ya da Türkiye bölümü neden bu kadar pasif ? Yanlış anlama sakın. Bak sırf bu saydığım sebeplerden dolayı Türkiye editörü değilim.
Bende editörüm.
Bir editör olarak soruyorum sana arkadaşım ; İçerik kalitesi ve özgünlük en önemli iki faktör. Haklısın. Sonuna kadar haklısın. Peki bana şunu söyler misin ? Kaç adet editör o forumda bu iki olaya dikkat ediyor ? Kaç adet editör gerçekten para yemiyor ? Ya da Türkiye bölümü neden bu kadar pasif ? Yanlış anlama sakın. Bak sırf bu saydığım sebeplerden dolayı Türkiye editörü değilim.
Her yerde çürük elmalar olur hocam ben elimden geldiğince bu faktörlere özen gösterip hak yemeden görevimi yapma gayretindeyim. Dediğiniz gibi Türkiye bölümü pasif uzun zamandır. Çok az sayıda insan görevini düzgün yapıyor ben bu düzgün insanların içinde kalma çabasındayım.