Bende editörüm.
Bir editör olarak soruyorum sana arkadaşım ; İçerik kalitesi ve özgünlük en önemli iki faktör. Haklısın. Sonuna kadar haklısın. Peki bana şunu söyler misin ? Kaç adet editör o forumda bu iki olaya dikkat ediyor ? Kaç adet editör gerçekten para yemiyor ? Ya da Türkiye bölümü neden bu kadar pasif ? Yanlış anlama sakın. Bak sırf bu saydığım sebeplerden dolayı Türkiye editörü değilim.
Her yerde çürük elmalar olur hocam ben elimden geldiğince bu faktörlere özen gösterip hak yemeden görevimi yapma gayretindeyim. Dediğiniz gibi Türkiye bölümü pasif uzun zamandır. Çok az sayıda insan görevini düzgün yapıyor ben bu düzgün insanların içinde kalma çabasındayım.