Merhaba, daha önce xstore üzerinde tecrübesi olan kişiler iletişime geçerse sevinirim. Bazen cinslik yapan bir tema çünkü. Tema lisanslıdır. Hızlıca Türkçeye çevirebilecek kişiler pm lütfen.