TRojen610 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
HOPE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yardae adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
AnyLock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Manuel elle kurdum. Tekrar demo import ettim şuan sistem sorunsuz çalışıyor. Bundan önce anasayfa 60 70 saniyede geliyordu.
Bu yabancılar cidden kafadan eksik... Koca forumda destek ekibi tam 4 yönetici bütün gün bununla uğraştı. Sunucuya kurmadıkları eklenti kalmadı. Adım adım hangi işlem kaç saniyede cevap veriyor vs vs şeklinde bir sürü eklenti ile debug ettiler. Şaka gibi

İademide onayladılar işin komiği.
----
Herkese R10+

