Merhabalar,
Hakkımda biraz bahsedeceğim;
- 2009 - 8'dan beri vBulletin ile ilgileniyorum. Son 2 - 3 yıldırda vBulletin'de profesyonelce tema yapabilir hale geldim. Son 1 yıldır ise vBulletin Downgrade işlemleri yapıyorum. Öğrenciyim ek olarak yaptığım bir iş.
Şuanda satışta olan temalarım;
- img dosyalarına tek tek tıklayarak bakabilirsiniz.
vB4 Default for vB3;
- http://dosya.vbulletin-turkiye.com/t...i/vb4forvb3-10
Demo: http://vbulletin-turkiye.com/vb3demo....php?styleid=6
vBulletin 3.8 için IPB Teması:
- http://dosya.vbulletin-turkiye.com/t...eri/ipb-vb3-10
Demo: http://vbulletin-turkiye.com/vb3demo/?styleid=4
vBulletin 3.8 için Portalak 1.2.9 Teması:
- http://dosya.vbulletin-turkiye.com/t...rtalak-vb3-129
Demo: http://vbulletin-turkiye.com/vb3demo/?styleid=3
vBulletin 3.8 için Sarı Tema:
- http://dosya.vbulletin-turkiye.com/t...ri/sari-vb3-10
Demo: http://vbulletin-turkiye.com/vb3demo....php?styleid=7
vBulletin 3.8 için NewsZine Teması:
- http://dosya.vbulletin-turkiye.com/t...i/newsz-vb3-10
Demo: http://vbulletin-turkiye.com/vb3demo/?styleid=5
Demo sitesinin kullanıcı bilgisi:
kullanıcı adı: Demo
parolası: demo
Satıştaki temaların fiyat tablosu:
vB4 Default for vB3:
- Düz Lisans: 85 ₺ - Temanın satışı devam eder.
vB3 için IPB Teması:
- Düz Lisans: 85 ₺ - Temanın satışı devam eder.
vB3 için Portalak 1.2.9 sürüm Teması:
- Düz Lisans: 85 ₺ - Temanın satışı devam eder.
vB3 için Sarı Tema:
- Düz Lisans: 85 ₺ - Temanın satışı devam eder.
vB3 için NewsZine Teması:
- Düz Lisans: 85 ₺ - Temanın satışı devam eder.
Referanslarım:
iyiwebmaster.com - Özel şablon tasarımı
frmkeyfi.com - Özel kırmızı tasarım
aktif-oyun.com - Portalak 1.2.9 sürümü
x-passwords.com - 1 sarı ve 1 ipb teması teslim edildi.
vBulletin sürüm düşürme işlemi hakkında;
- vBulletin 4.2.x'den vBulletin 3.8.x , 3.7.x sürümlerine başarıyla sürüm düşürme işlemlerini yaptım.
- vBulletin-Turkiye.com'u vB4.2.2'den vB3.8.7 düşürdüm. Örnek olarak verdim.
- Sürüm düşürme işlemlerinde veritabanı büyüklüğüne göre fiyat ve zaman değişimi olmaktadır. O neden ile PM ile fiyat alabilirsiniz.
vBulletin Özel Temaları vB3 ve vB4 sürümlerine yapıyorum. Özel tasarımdan isteklere göre fiyat değişkenliği bulunuyor. Özel mesaj ile fiyat alabilirsiniz.
Ödeme yöntemi olarak Garanti Bankası ile ödeme yapabilirsiniz.
Çalışma yöntemi:
- İş bittikten sonra demo adresinden tema gösterilir, ardından hesaba para yattıktan 40 dakika içerisinde indirebilmeniz için URL adresi verilir, indirdikten sonra link kalıcı olarak silinir.
İletişim:
Hasan Hüseyin ALBAYRAK
cep: 0 537 472 84 77
skype: live:hasanhuseyinalbayrak
email: dr.wave@vbulletin-turkiye.com - hasanhuseyinalbayrak@windowslive.com
vBulletin-Turkiye.com üzerinden; http://vbulletin-turkiye.com/private.php?do=newpm&u=2
vBulletin Downgrade / Tema
11
●1.384
- 14-06-2014, 17:23:04
- 15-06-2014, 22:13:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yanlış anlama yorum yazmayayım yazmayayım dedim duramadım.
vBulletin 3.8 için Portalak 1.2.9 Teması dediğin tema vbulletin-data.net ' in temasının resmen çalınmışı vB4 Default for vB3 oda aynı yani farkı yok Sarı Tema diye tabir ettiğin temada tema wp nin wordpress için yaptiği tema NewsZine ve IPB Teması senin yapmadiğinada %99 garanti verebilirim. Yani tamam kardeşim emek harciyorsun öğrencisin yapiyorsunda. Bu aynı senin evinde başka biri oturması gibi bir şeydir. Eve geldiğinde başka bir aile yaşasa sence hoş bir durum olur mu ? - 15-06-2014, 22:40:58Portalak temasının esinlenme kaynağı:MuRaTCaN25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://krdizayn.com/portfoy/portalak.jpg
vB4 Default for vB3 tasarımını günlerce online demo üzerinden geliştirerek vBulletin 4 renklerini kullanarak yaptığım bir temadır.
Evet sarı tema temawp headerından esinlenerek yaptım
Tüm temalarımın bir yerden esinlenme kaynağı var ki çokta normaldir, insanın hayal gücü ne kadar sınırsız densede sınırlıdır. Buralara bakarak sadece header benzetip diğer alanları kendimin yapmasıda yanlış birşey olduğunu düşünmüyorum ki şuana kadarda bir sorun olmadı.
Portalak temasını ise KRDizaynda birçok kez görüp önce vB4 uyarlamasından sonra vB3 uyarlamasını yaptım. - 16-06-2014, 00:37:47Merhaba,
Fiyatlar çok ucuz biraz daha pahalı satmalısınız emek var temalarda hakkınızı almalısınız.
Yalnız portalak temanızın daha güzeli var bende isteyene ücretsiz demo sağlıyorum
Saygılarımla.
- 16-06-2014, 01:10:04Herkezinki kendine göre güzeldir.SeckinDuvan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İş alımları açıktır. - 16-06-2014, 01:19:28Merhaba,
Şuanda lise okuduğunu düşünürsek ilkokul da başladın heralde bu işe ki ben hiç hatırlamıyorum 6yıllık vbulletin sektöründen
Birde ödeme yapıldıktan sonra niye 40dk içerisinde teslim ediliyor orasını anlamış değilim tam olarak açıklarmısınız ? Ödeme yapıldıktan hemen sonra verilmesi gerekir.
Saygılarımla.
- 16-06-2014, 01:28:06Demo alabilirmiyim?SeckinDuvan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2014, 01:30:55SeckinDuvan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla kendimi bildirme geregi duymadim. Kendim yapa yapa birseyler kaptim bu kadar birseyler yaptim.
Bu sure azamidir. Para hesaba yapdiktan sonra temanin urli verilir kisi indirdigini beyan ettikten sonra url adresinden tema silinirki baska kisilerin eline gecmesine karsi
Sent from my iPhone using Tapatalk - 16-06-2014, 01:45:57http://data.seckinduvan.com/fiberservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkınızda doğru bilgi verseniz bence daha doğru olacaktır. R10 üyeliğiniz bile 1günlük iken güvenilir satış yapamazsınız.HasanHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.facebook.com/dabsterhasan
Profilinizde gördüğümü yorumlamıştım ki doğru bilgiye araştırmam sonucu ulaştım.
Saygılarımla.
