MuRaTCaN25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış anlama yorum yazmayayım yazmayayım dedim duramadım.
vBulletin 3.8 için Portalak 1.2.9 Teması dediğin tema vbulletin-data.net ' in temasının resmen çalınmışı vB4 Default for vB3 oda aynı yani farkı yok Sarı Tema diye tabir ettiğin temada tema wp nin wordpress için yaptiği tema NewsZine ve IPB Teması senin yapmadiğinada %99 garanti verebilirim. Yani tamam kardeşim emek harciyorsun öğrencisin yapiyorsunda. Bu aynı senin evinde başka biri oturması gibi bir şeydir. Eve geldiğinde başka bir aile yaşasa sence hoş bir durum olur mu ?
Portalak temasının esinlenme kaynağı:
http://krdizayn.com/portfoy/portalak.jpg

vB4 Default for vB3 tasarımını günlerce online demo üzerinden geliştirerek vBulletin 4 renklerini kullanarak yaptığım bir temadır.

Evet sarı tema temawp headerından esinlenerek yaptım

Tüm temalarımın bir yerden esinlenme kaynağı var ki çokta normaldir, insanın hayal gücü ne kadar sınırsız densede sınırlıdır. Buralara bakarak sadece header benzetip diğer alanları kendimin yapmasıda yanlış birşey olduğunu düşünmüyorum ki şuana kadarda bir sorun olmadı.

Portalak temasını ise KRDizaynda birçok kez görüp önce vB4 uyarlamasından sonra vB3 uyarlamasını yaptım.