http://www.nfstr.com/ burdakine benzer bir giriş portalı yaptırmak istiyorum,fiyatı pm veya yorum olarak bildirirseniz dönüş yaparım.
Msn : staticteam@hotmail.com
Msn2 : iexchange-r10@hotmail.com
Portal Yaptırılıcak
3
●260
- 15-02-2013, 21:47:042500 saçma ise, aklındaki fiyatı söyler misin? Çok yüksek bir rakam değilse, aramızda o parayı toplayıp, başlığı kapatmanı, daha da böyle başlık açmamanı rica edebiliriz...
Biz 40 lira çok az saçmalıyorsun deyince bize laf ediyorsunuz... işinize gelmiyorsa o fiyat, bana göre fazla deyin. Kime göre saçma neye göre saçma