2500 saçma ise, aklındaki fiyatı söyler misin? Çok yüksek bir rakam değilse, aramızda o parayı toplayıp, başlığı kapatmanı, daha da böyle başlık açmamanı rica edebiliriz...
Biz 40 lira çok az saçmalıyorsun deyince bize laf ediyorsunuz... işinize gelmiyorsa o fiyat, bana göre fazla deyin. Kime göre saçma neye göre saçma