• 28-12-2012, 18:37:44
    #1
    arkadaşlar 2 gündür bot almaya ugraşıyorum kimsenin paraya ihtiyacı kalmamış sanırım kimse konusundan pm yollamıyor, v7 için bot yazıcak veya elinde olan pm yoluyla iletişim kurabilirmi.
  • 28-12-2012, 19:07:51
    #2
    aynen konulardan hiç cevap gelmiyor malesef mesajları görseler dahi
  • 28-12-2012, 20:08:59
    #3
    Detayli Pm Alabilirmiyim.
  • 28-12-2012, 20:10:56
    #4
    Ne tür Bot istiyorsun Pm atarmısın?
  • 28-12-2012, 20:11:49
    #5
    PM gönderdim
  • 29-12-2012, 00:58:39
    #6
    pm gönderiyorum
  • 29-12-2012, 01:01:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bizim konumuza gelmedi bi istek, gelse cevaplardik pm ile, sistemimiz v7 destekliyor 10 dan fazla ***** botumuzla emrinize amadeyiz.
  • 29-12-2012, 10:42:54
    #8
    pm gönderdim.