Konu
v7 için Bot Alınacak
28-12-2012, 18:37:44
#1
Peak
arkadaşlar 2 gündür bot almaya ugraşıyorum kimsenin paraya ihtiyacı kalmamış sanırım kimse konusundan pm yollamıyor, v7 için bot yazıcak veya elinde olan pm yoluyla iletişim kurabilirmi.