arkadaşlar 2 gündür bot almaya ugraşıyorum kimsenin paraya ihtiyacı kalmamış sanırım kimse konusundan pm yollamıyor, v7 için bot yazıcak veya elinde olan pm yoluyla iletişim kurabilirmi.