Kardeş benim kaca yazdıgım kimseyi ilgilendirmez sonuc itibari ile iş yapıyoruz ama ben kimsenin işi aldım dediği sayfaya donupte teklif vermem.... O kadar saygısız değilim... İş alınmışsa saygı duyarım hayırlı işler den başka bir şey de yazmam altına...
Terbiyesizliğin daniskası.... Bu.
Basit Üyelik Sistemi Yazdırılacak
11
●626
- 16-12-2012, 21:49:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.functions isimli arkadaş işi hızlı şekilde yaptı teşekkürler.functions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle