Kardeş benim kaca yazdıgım kimseyi ilgilendirmez sonuc itibari ile iş yapıyoruz ama ben kimsenin işi aldım dediği sayfaya donupte teklif vermem.... O kadar saygısız değilim... İş alınmışsa saygı duyarım hayırlı işler den başka bir şey de yazmam altına...
Terbiyesizliğin daniskası.... Bu.