arkadaşlar merhaba
uygulama asp.net olacak şekilde bir masa oyunu yaptırmak istiyorum.
masada toplamda 6 yada 8 kişi olacak.(bu değer admin panelinden ayarlanacak...)
oyuncular aralarında görüntülü ve yazılı konuşabilcek. video görüşme konusunda red5 kullanılarak yapılmasını istiyorum.
flash ve asp.net haberleşme konusunda FluorineFx kullanılmalıdır.
bu anlattığım işlemi yapacak gerçekten bilgisi olan kişiler benimle irtibata geçsin.
yapmaya talip olan arkadaşla teknık olarak sıkı bi konuşma yapacağım.
ben bilgisayar mühendisiyim zamanım olmadığından bu uygulamayı yazamadım.
fiyat ve bilgi istekleri noktasında bana pm ile yada
goktoure_goktoure@hotmail.com adresine mail atarak ulaşabilirsiniz.
not : fiyat olarak uçmayın piyasayı biliyorum. Referans istiyorum
Asp.net + flash destekli oyun scripti alınacaktır
5
●302
- 30-11-2012, 14:56:46ozaman şöyle bir ilan açayım. as tarafında çok iş yok aslında genelde işi yapacak eleman asp.net çi olacaktır. as ile flash uygulamayı yapacak için bir teklif istiyorum. ms sql + asp.net ve için bir teklif olacak şekilde 2 teklife açığım.
sen asp.net + mssql için teklifini ver bakalım.
teknik olarak konuşalım seninle. - 01-12-2012, 14:04:55mesela masa başı oyunu olarak okey yada soru sor cevap versin şeklinde oyunları düşünebilrisin.
eğer yazabilirim diyorsan fiyat teklıfını beklıyorum. teknık olarak konuşmalıyız seninle.
teknık olarak da anlışırsak hemen başlarsın.teknık olarak yeterlı gormedığım kişiyle iş yapıp daha sonra işin buyuk kısmını ben yazmak ıstemıyorum.