arkadaşlar merhaba
uygulama asp.net olacak şekilde bir masa oyunu yaptırmak istiyorum.
masada toplamda 6 yada 8 kişi olacak.(bu değer admin panelinden ayarlanacak...)
oyuncular aralarında görüntülü ve yazılı konuşabilcek. video görüşme konusunda red5 kullanılarak yapılmasını istiyorum.
flash ve asp.net haberleşme konusunda FluorineFx kullanılmalıdır.
bu anlattığım işlemi yapacak gerçekten bilgisi olan kişiler benimle irtibata geçsin.
yapmaya talip olan arkadaşla teknık olarak sıkı bi konuşma yapacağım.
ben bilgisayar mühendisiyim zamanım olmadığından bu uygulamayı yazamadım.
fiyat ve bilgi istekleri noktasında bana pm ile yada
goktoure_goktoure@hotmail.com adresine mail atarak ulaşabilirsiniz.
not : fiyat olarak uçmayın piyasayı biliyorum. Referans istiyorum