• 25-08-2010, 14:00:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    -delete-
  • 25-08-2010, 14:11:36
    #2
    siteye herhangi bir zarar veriyormu........
    database e fln
  • 25-08-2010, 14:21:11
    #3
    Hayır herhangi bir zarar verme durumu soz konusu değil http prtokollerini kullanıyor Aynı sizin Browser ile Gezmeniz gibi.. bunu otomasyon halınde yapıyor
  • 25-08-2010, 14:29:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ama hocam naptın sen, milleti böyle hazıra alıştırıyorsun güzel bi program çok kullanılacak fakat kimilerinin zararına çalışacak düşüncesindeyim
  • 25-08-2010, 15:53:05
    #5
    hımm hocam mesela ne gibi zararlı içerikler suna bilir tartışmak isterim fikir almak açısından saygılarımla...
  • 25-08-2010, 16:07:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mesela benim bi forumum var canla başla çalışmışım bilmem kaç ay uğraşmışım kategorilerimi açmışım (atıyorum mesela oyun doldurmuşum), veletin biri gelecek programı çalıştıracak benim içeriklerimi alacak kendine bi kaç dakika içinde, bu tip emek hırsızlığı açısından zararına çalışacak diye düşündüm sadece hani diceksin ki millet zaten php asp botla yapıyo bu işi ama sen baya bi hızlandırttın tabi burada senin emeğine de saygım var böyle güzel bir ürün çıkartmışın ama emektarlar hoş karşılamaz bence diye düşünüyorum ama ücretli lisanslı bi şekilde 'vb forumlardan çekim yapan program' diye satarsan o daha sağlam olur tabi
  • 25-08-2010, 17:03:57
    #7
    Evet Bu dediğiniz doğru ama yazılımda İstenildiği zaman forumlinki değişemiyor yani o kısmı ucretli url basına bir ucret talep ediyoruz genelde tek url ye bağımlı calsısan bir sistem olabilir Emek hırsızlıgı olurmu aslında siz urllerinize forum adını belirtirseniz sanırım bir sekilde sizede uye getirecektir ornek oalrak sizin siteniz aaa.com olsun ben programla buradan veri cektigimde linklerde aaa.com bir nevi reklamını yapmıs olucam aslında iyimser bakmaya calsıyorum :P tabi dediğiniz gibi kotu amaclı da kullanılacak bir yazılım da cıkabilir. fakat soylede bir durum var bunu botlarla habersizce cekeceklerine bence boyle bir uygulamayı hayata gecirmek belkide emek hırsızlıgını bitirir de sabit bir yerden en azından binlerce değilde bir yazılımdan bu paylasımları dagıtmaya yarııya bilir ben aslında bunu birazda Forum linkleme yazılımına cevirmek istiyorum yani izin alarak forumlardan karsılıklı reklamla
  • 25-08-2010, 17:12:30
    #8
    Sonuçta her ne olursa olsun haklı bir durum var size katılıyorum
  • 25-08-2010, 17:15:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hımm anladım, güzel düşünmüşsün tabiki bakalım zamanla anlaşılır ne durum ortaya çıkacağı, ne diyeyim size başarılar çok güzel programlar yazıyorsunuz