mesela benim bi forumum var canla başla çalışmışım bilmem kaç ay uğraşmışım kategorilerimi açmışım (atıyorum mesela oyun doldurmuşum), veletin biri gelecek programı çalıştıracak benim içeriklerimi alacak kendine bi kaç dakika içinde, bu tip emek hırsızlığı açısından zararına çalışacak diye düşündüm sadece

hani diceksin ki millet zaten php asp botla yapıyo bu işi ama sen baya bi hızlandırttın

tabi burada senin emeğine de saygım var böyle güzel bir ürün çıkartmışın ama emektarlar hoş karşılamaz bence diye düşünüyorum

ama ücretli lisanslı bi şekilde 'vb forumlardan çekim yapan program' diye satarsan o daha sağlam olur tabi