• 03-08-2007, 15:30:11
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhaba arkadaşlar bilgi yarışması kurmak istiyorum siteme (sorular ve cevaplarıda da olacak). Detayları ilgilenen arkadaşlara vereyim...
    Üyeler de soru ekleyebilsin..vs gibi

    İletişim:
    Mail: sanalkampus@yahoo.com.tr
  • 05-08-2007, 14:09:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yazinin Tamamini Bold Yazmak Yasaktir!
  • 06-08-2007, 20:00:49
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bunun mantığı nedir tam olarak, bold olunca ne oluyor
  • 06-08-2007, 20:45:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    görüyorum yakında banlanıcak :P
  • 06-08-2007, 21:11:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ahmetcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun mantığı nedir tam olarak, bold olunca ne oluyor
    https://www.r10.net/forumda/24496-yen...allarimiz.html

    Okumani tavsiye ederim kendi iyligin icin