ahmetcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun mantığı nedir tam olarak, bold olunca ne oluyor
https://www.r10.net/forumda/24496-yen...allarimiz.html

Okumani tavsiye ederim kendi iyligin icin