• 25-07-2010, 00:52:26
    #1
    İlginiz İçin Teşekkürler Bi Arkadaş Yardımcı Olacak... Teşekkürler..
  • 25-07-2010, 00:56:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    10 bin tl + dan daha ucuz zor
  • 25-07-2010, 00:58:55
    #3
    Bütçe nedir? Büyük miktarlar gerektiren bir proje.
  • 25-07-2010, 00:59:05
    #4
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 bin tl + dan daha ucuz zor
    Ciddi Olamazsin
  • 25-07-2010, 01:02:32
    #5
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    trdomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginiz İçin Teşekkürler Bi Arkadaş Yardımcı Olacak... Teşekkürler..
    Script e ne gerek var aşağıdaki tema daha bugün yüklendi siteye, çok hoşuma gitti valla kur wordpress i at üstüne temayı

    http://www.woothemes.com/demo/estate/
  • 25-07-2010, 01:39:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    turyeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script e ne gerek var aşağıdaki tema daha bugün yüklendi siteye, çok hoşuma gitti valla kur wordpress i at üstüne temayı

    http://www.woothemes.com/demo/estate/
    wp ile olmaz o işler eğer olsaydı tonla para döküp yazılım yaptırılmazdı

    wp blogdur
  • 25-07-2010, 01:53:14
    #7
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wp ile olmaz o işler eğer olsaydı tonla para döküp yazılım yaptırılmazdı

    wp blogdur
    Wp her zaman blog değildir. Wp altyapısını kullanıp da bu site wp'dir diyemeyeceğiniz bir sürü sistem var. Senin bilgin var ise bir blogdan daha fazlasını yaratabilirsin.

    Ancak gerek yok parayı basar alırım diyorsanız birşey diyemem, ancak benim ve buradaki bir çok üyenin bir siteye verecek o kadar çok parası olmadığı düşüncesindeyim.
  • 25-07-2010, 02:09:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wp ile olmaz o işler eğer olsaydı tonla para döküp yazılım yaptırılmazdı

    wp blogdur
    + Aynen katılıyorum.

    Firefox bir tarayıcıdır. Internet Explorer 'da.. Siz Firefox 'a tema yardımı ile IE görünmü verebilirsiniz fakat tarayıcı IE görünümlü FF olur.

    Eklentiler kullanıp Internet Explorer 'ın özelliklerini alırsınız fakat yine bizim Firefox birebir IE olamaz..

    Bunun gibi birşey

    Alıntı
    Wp her zaman blog değildir. Wp altyapısını kullanıp da bu site wp'dir diyemeyeceğiniz bir sürü sistem var. Senin bilgin var ise bir blogdan daha fazlasını yaratabilirsin.
  • 25-07-2010, 02:17:37
    #9
    SahiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + Aynen katılıyorum.

    Firefox bir tarayıcıdır. Internet Explorer 'da.. Siz Firefox 'a tema yardımı ile IE görünmü verebilirsiniz fakat tarayıcı IE görünümlü FF olur.

    Eklentiler kullanıp Internet Explorer 'ın özelliklerini alırsınız fakat yine bizim Firefox birebir IE olamaz..

    Bunun gibi birşey
    Saf kan chrome kullanıcısıyım. Ben birşeyi birşeye benzetmeye çalışmakla uğraşmıyorum; elimdeki imkanlarla elimdekinin daha iyisini yapmaya çalışıyorum.

    Konu sahibini aşırı fiyatlarla web sitesini oluşturmaktan soğukmak yerine düşük ücretlerle oluşabilecek en iyisini tavsiye ediyorum.

    Uzatmaya gerek yok, bu mesajıma alıntı yapmayınız son mesajımdır, beni anlamak isteyen gayet iyi anlar. Boş konuşan bir insan değilimdir.